U heeft geen producten in uw winkelwagen. Ik wil verder winkelen
Het retour sturen van goederen gaat door middel van een RMA (Returned Material Authorization) aanvraag. Dit doe je eenvoudig via de website: https://stroomwinkel.nl/rma
Hierbij maak je gebruik van het online formulier op deze pagina en vul je in welk product het betreft, wanneer dit product gekocht is en wat het probleem precies is. Bovendien vind je op de webpagina een aantal links naar webpagina’s van fabrikanten waar je op basis van serienummer of servicetag de garantie van je product zelf kunt controleren.Na je aanvraag krijg je automatisch een RMA nummer en controleert een collega van de technische dienst jouw gegevens. Wanneer alles in orde is keurt hij de RMA aanvraag goed. Hiervan krijg je per email bericht. Pas nadat je RMA aanvraag is goedgekeurd kun je het product aan ons versturen of afleveren! Je vraagt een RMA aan als:
Het goedkeuren van een RMA-aanvraag staat los van het toekennen van garantie op producten. Blijkt een product aangemeld te zijn als zijnde in garantie, maar blijkt dat deze op basis van de aankoopdatum of type schade buiten garantie valt, kunnen er onderzoekskosten gerekend worden.
De RMA-procedure kent een aantal vaste stappen.
Via de webpagina https://stroomwinkel.nl/rma vraag je een RMA-nummer aan door het formulier compleet in te voeren en een kopie van je aankoopbewijs bij te voegen. Daar selecteer je of het om een retour of een reparatie gaat, zoals hierboven beschreven.
Op al onze overeenkomsten worden onze algemene voorwaarden van toepassing verklaard. Wij stemmen niet in met toepasselijkheid van door wederpartij gehanteerde voorwaarden voor zover een wederpartij daarnaar verwijst. Bij bestellingen en aanvaarding van onze offerte, bevestigt je dat je de algemene voorwaarden van Top Systems B.V. of Stroomwinkel.nl hebt gelezen, dat je deze begrijpt en hiermee instemt.
Een RMA (Returned Material Authorization) aanvraag is een onderdeel van het proces voor het retourneren van een artikel met het oog op een vervanging of reparatie gedurende de garantie periode.
Top Systems B.V. hanteert een garantieperiode afhankelijk van de fabrikant als volgt
Wij lossen jouw energievraagstuk op! Vraag een RMA aan bij een retour of reparatie, of neem contact op met onze Technische Dienst via 0172-262 223 of via repairs@stroomwinkel.nl.
Bel onze Technische Dienst